Studiu privind transferul imaginii digitale pe suport fotosensibil în cadrul cinematografiei

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 CUVANT INAINTE
2 SCURTA ABORDARE ISTORICA A EVOLUTIEI CINEMA - ULUI, DE LA INCEPUTURI PANA IN ERA DIGITALA
2.1 APARITIA CINEMA - ULUI DIGITAL
2.1.1 CE REPREZINTA
2.1.2 TERMENI
2.1.3 DEFINITII
2.1.4 ABORDARI
2.2 TEHNICI DIGITALE
2.2.1 CAMERE HD
2.2.2 STATII GRAFICE
2.2.3 MEDII DE STOCARE
2.2.4 COMPRIMARI
3 RAPORTUL CINEMA DIGITAL - EFECTE SPECIALE
3.1 REVOLUTIONAREA EFECTELOR SPECIALE
4 DISTRIBUTIA FILMULUI IN CONDITII DIGITALE
4.1 COPII STANDARD CLASICE
4.2 VIDEOPROIECTIE DE INALTA DEFINITIE
4.3 TRANSFERUL IMAGINII DIGITALE PE SUPORT FOTOSENSIBIL
5 CONCLUZII SI IMPLICATII
6 BIBLIOGRAFIE

Extras din licența:

Sub impulsul introducerii tehnologiilor digitale, sectorul audiovizual inregistreaza la ora actuala mutatii profunde care vor necesita fara indoiala o adaptare atat a cadrului de reglementare cat si a diferitelor mecanisme nationale si comunitare de sustinere valabile in acest spatiu. Este asadar vital, ca operatorii acestui sector sa beneficieze de un mediu strategic clar si previzibil permitandu-le sa planifice investitiile si sa conceapa politica propriei intreprinderi. Acest aspect este esential pentru ca ei sa poata beneficia de posibilitatile oferite de tehnicile digitale de difuzare si productie, de noile mijloace de distributie si noile tipuri de activitate, spre exemplu, via Internet.

Tehnologia digitala provoaca deja schimbari majore in domeniul social, cultural sau educativ si va antrena pe viitor schimbari si mai importante. Digitalizarea nu se traduce doar printr-o crestere extraordinara a informatiei si a continutului audiovizual transmise cetateanului, ea permite de asemenea unei largi palete de noi operatori sa ia parte la productia si distributia acestor informatii, la scara mondiala. Sectorul audiovizual este deja in plina evolutie: este posibil ca, peste zece ani, difuzarea analogica sa fi disparut intr-un mare numar de State membre, pentru a fi inlocuita in totalitate de difuzarea digitala.

Nu este greu sa punctam consecintele digitalizarii: de pilda, in timp ce retelele de televiziune prin cablu, cu tehnici de transmisie analogice, permit difuzarea a maximum 30-40 canale, retelele digitale cablate propun nu numai sute de canale de televiziune, ci si servicii interactive, telefonia vocala si acces rapid la Internet.

Serviciile de difuzare prin satelit vor oferi cat de curand functionalitati similare, iar telefoanele mobile ajuta azi la accesarea Internetului si la transmiterea postei electronic. Decodoare ce deschid calea spre Internet prin televiziune sunt deja puse in comert pentru doar cativa Euro, iar pe viitor telespectatorii isi vor putea concepe propriul program independent de orele efective de difuzare.

Internetul intruchipeaza mai bine decat orice alta aplicatie revolutia digitala.

Cu un pret din ce in ce mai redus, aceasta retea permite accesul, potential din orice punct de pe harta, la o cantitate virtual infinita de date electronice. Internetul deschide un larg orizont furnizorilor de continut, inclusiv creatorilor, producatorilor si distribuitorilor din sectorul audiovizual. Televiziunea digitala va juca probabil un rol important in aceasta privinta: serviciile televiziunii digitale, printr-un decodor sau televizor digital integrat ar putea deveni calea de acces in casele oamenilor catre serviciul Internet.

Aceste schimbari ar putea avea urmari majore asupra politicii audiovizuale din Uniunea Europeana si a Statelor membre. Va fi redeschisa discutia asupra cadrului legislativ actual si vor fi reexaminate procedurile de reglementare folosite pana in prezent, pentru a garanta obiectivele ce tin de interesul general ...

Bibliografie:

MANOVICH LEV - "THE CAMERA AND THE WORLD" - CONTINENTAL DRIFT, MUNICH - NEW YORK, 1998

HOWETT DICKY - "FILM STILL SETTING THE VIDEO CAMERA" - TV TEHNOLOGY, VOL. 17, NR. 6, 1999 IUNIE

FUZELLIER ETIENNE - "DICTIONNAIRE DES OEUVRES ET DES THEMES DU CINEMA MONDIAL" - EDITURA CLASSIQUE HACHETTE, FRANTA, 1976

MORLEY STEVEN - "STUDIU ASUPRA CINEMA - ULUI DIGITAL CU OCAZIA CELEI DE - A 140 - A CONFERINTE TEHNICE A SMPTE"

FIGGIS MIKE - "THE LANGUAGE OF NEW MEDIA" - MIT PRESS, 2001

BLAGA IULIA - "STAPINUL INELELOR - FRATIA INELELOR" - ROMINIA LIBERA, 19 FEBRUARIE 2002

WALTER BENJAMIN - "A SMALL HISTORY OF PHOTOGRAPHY" - IN ONE WAY STREET AND OTHER WRITINGS, LONDON, VERSO, 1985, PP. 240 - 257

MALINA ROGER - "DIGITAL IMAGE - DIGITAL CINEMA: THE WORK OF ART IN THE AGE OF POST - MECHANICAL REPRODUCTION" - IN LEONARDO, DIGITAL SUPPLEMENTAL ISSUE, 1990, PP. 33 - 38

POSTER MARK - "THE SECOND MEDIA AGE" - CAMBRIDGE, POLITY PRESS, 1995, PP. 13 - 16

WOMBELL PAUL - "PHOTOVIDEO: PHOTOGRAPHY IN THE AGE OF THE COMPUTER" - LONDON, RIVERS ORAM, 1991

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Studiu privind transferul imaginii digitale pe suport fotosensibil in cadrul cinematografiei
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (2 voturi)
Anul redactarii:
2003
Nr fișiere:
3 fisiere
Pagini (total):
36 pagini
Imagini extrase:
46 imagini
Nr cuvinte:
13 191 cuvinte
Nr caractere:
67 954 caractere
Marime:
1000.02KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Artă
Predat:
la facultate din Bucuresti
Specializare:
Imagine de film si televiziune
Materie:
Artă
Sus!