Ingineria Sistemelor de Programe

Previzualizare laborator:

Extras din laborator:

Subiecte studiate

- Recapitulare Java

Probleme

Se da urmatoarea structura de clase:

- Masina

- ReprezentantaAuto

- Dealer

- ModelMasina

Pe fiecare calculator exista structura de directoare ISP -> Laborator1 cu structura de

clase implementata.

Cerinte

1. Sa se creeze metode set/get pentru fiecare clasa si sa se implemeteze metodele

comentate.

2. Se cere scrierea unei clase principale, prin intermediul careia sa se poata crea si

salva un nou obiect Masina in ReprezentantaAuto. Pentru fiecare Masina, trebuie

adaugat un Dealer, care se citeste dintr-un fisier text.

Structura fisierului este:

Dealer.txt:

#Nume#Prenume#Masini_Alocate

In momentul in care o masina este adaugata in reprezentanta pentru un Dealer,

numarul de masini alocate dealerului de incrementeaza cu 1. Acest lucru se salveaza

si in fisierul Dealer.txt.

Obiectul ReprezentataAuto se salveaza intr-un fisier text care trebuie sa aiba

urmatoarea structura:

ReprezentantaAuto.txt:

#ModelMasina#Nume_Dealer#Prenume_Dealer#nr_usi#an_Fabricatie#nr_inmatricul

are

Ingineria Sistemelor de Programe 2009

2

Fiecare obiect de tip Masina se initializeaza din constructor cu urmatoarele informatii:

- anFabricatie

- nrUsi

- model

- numarInmatriculare

Dealerul se seteaza dupa ce obiectul a fost creat.

Clase care trebuie completate:

/*

* Dealer.java

*/

package laborator1;

public class Dealer {

/**

* Aceste variabile nu au metode de set si get; aceste metode

trebuie create;

* Se poate folosi optiunea din meniul Source->Generate Setter

and Getters

*/

private String nume;

private String prenume;

private int masiniAlocate;

/**

* Cosntructorul clasei; Primeste ca parametru un numer intreg,

care va fi index-ul dealerului

* pentru care se opereaza modificari;

* In contructor trebuie citite toate informatiile din fisierul

Dealer.txt, iar obiectul care

* este initializat va folosi valorile de la linia "index"

*/

public Dealer(int index) {

}

}

/*

* Masina.java

*/

package laborator1;

public class Masina {

private int anFabricatie;

private int nrUsi;

/**

* variabila model este de tipul ModelMasina; inainte de a

initializa aceasta variabila,

* trebuie creat un obiect de tip ModelMasina

Ingineria Sistemelor de Programe 2009

3

*/

private ModelMasina model ;

private Dealer vanzator;

private String numarInmatriculare;

/**

* constructorul clasei

*/

public Masina() {

}

}

/*

* ModelMasina.java

*/

package laborator1;

public class ModelMasina {

/** Creeaza o noua instanta ModelMasina */

private String model;

public ModelMasina(String model) {

this.model = model;

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Ingineria Sistemelor de Programe
    • LaboratorISP_1.pdf
    • LaboratorISP_2.pdf
    • LaboratorISP_3.pdf
    • LaboratorISP_4.pdf
    • LaboratorISP_5.pdf
    • LaboratorISP_6.pdf
    • LaboratorISP_7.pdf
Alte informații:
Tipuri fișiere:
pdf
Nota:
9/10 (2 voturi)
Nr fișiere:
7 fisiere
Pagini (total):
43 pagini
Imagini extrase:
43 imagini
Nr cuvinte:
6 446 cuvinte
Nr caractere:
40 375 caractere
Marime:
1.58MB (arhivat)
Publicat de:
NNT 1 P.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Laborator
Domeniu:
Limbaje de Programare
Predat:
la facultate
Materie:
Limbaje de Programare
Profesorului:
Anca Ionita, Alexandra Cernian
Sus!