I. INTRODUCERE
Lucrarea de fata are ca tema prezentarea istoriei fotbalului. Sunt prezentate detalii despre regulament (Istorie si evolutie,Aplicabilitatea regulilor,Jucatori si echipament,Oficiali,Terenul de joc,Timpul,Faultul si Avantajul,Ofsaidul) , metode de joc , cupe importante ,competitii Din meniul principal putem alege : Home , Competitii, Regulament , Istorie , Video.
Aplicatia a fost realizata in cea mai mare parte in limbajul HTML, prin programare direct in cod sursa (scrierea liniilor de comanda). Filmele din categoria Video au fost introduse cu ajutorul unui flash player ('FLVPlayer_Progressive.swf') si al unui skin ('Corona_Skin_3.swf').
II. GENERALITATI DESPRE LIMBAJUL HTML
Pana in anul 1990 accesarea informatiilor de pe INTERNET era foarte dificila si reteaua nu era folosita decat de un numar restrans de persoane, in general oameni de stiinta.
Fizicianul Tim Berners-Lee a devenit celebru deoarece a inventat 'link'-urile hypertext.Aceasta idee a dus la dezvoltarea unui limbaj simplu care s-a impus pe piata mondiala.Acest limbaj a fost numit Hypertext Markup Language, prescurtat, HTML.
http://ro.wikipedia.org/wiki/Fotbal
http://ro.wikipedia.org/wiki/Golul_de_aur
htp://ro.wikipedia.org/wiki/Ofsaidul_%28fotbal%29
http://ro.wikipedia.org/wiki/Campionatul_Mondial_de_Fotbal
http://ro.wikipedia.org/wiki/Liga_Campionilor_Asiei
http://ro.wkipedia.org/wiki/UEFA_Europa_League
http://ro.wikipedia.org/wiki/Liga_Campionilor_Europeni
Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.