Grafuri Neorientate

Previzualizare atestat:

Cuprins atestat:

- Pagina de titlu pag.1
- Cuprins pag.2
- Introducere
- Grafuri neorientate pag.3
- Reprezentarea grafurilor neorientate cu ajutorul matricei
de adiacenta pag.4
- Reprezentarea grafurilor neorientate cu ajutorul listei
de adiacenta pag.5
- Parcurgerea grafurilor neorientate pag.8
a)Parcurgere in latime pag.8
b)Parcurgere in adancime pag.9
- Matricea drumurilor pag.10
- Componente tare conexe pag.12
- Drumuri in grafuri pag.13
a)Matricea ponderilor pag.14
b)Algoritmul Roy-Floyd pag.16
c)Algoritmul Dijkstra pag.21
- Aplicatii particulare ale grafurilor pag.25
a)Graf complet pag.26
b)Graf bipartit pag26
c)Graf hamiltonian pag.28
d)Graf eulerian pag.29
>Bibliografie pag.31

Extras din atestat:

- Scopul proiectului: obtinerea atestatului profesional de informatica de la sfarsitul clasei a 12-a.

- Limbajul in care a fost creat: Borland Pascal 7.0

- Configuratia minima necesara: calculatorul trebuie sa aiba minim un procesor 286 la 33 Mhz.

- 90% din informatiile legate de proiect au fost invatate la cursurile de informatica din scoala, restul au fost obtinute prin intermediul diferitelor materiale didactice enumerate in bibliografia lucrarii.

- Perspectivele de dezvoltare ale proiectului: Se poate imbunatati si completa cu noi informatii; se poate transforma intr-un curs de teoria grafurilor.

- Modulele lucrarii: citirea si constrirea matricii de adiacenta; afisarea matricii de adiacenta; calcularea gradelor; parcurgerea grafurilor; drumuri in grafuri; conexitatea; alte proprietati ale grafurilor.

- Am folosit 3 fisiere: atestat.pas, matrice.txt, mat_cost.txt.

Grafuri neorientate - introducere

Un graf neorientat reprezinta o pereche de multimi (X,U), unde X este o multime finita si nevida de elemente numite noduri (varfuri), iar U o multime de perechi neordonate de elemente din X numite muchii. Notam G = (X,U) un graf neorientat.

O muchie uEURU este deci o pereche (x,y) de varfuri distincte din X si notam u = [x,y]. Vom spune ca varfurile x si y sunt adiacente in G, iar despre u si x ca sunt incidente la fel ca si u si y, x si y reprezinta extremitatile muchiei u, iar daca sunt doua muchii care au o extremitate comuna, ele vor fi numita incidente.

Sa dam un exemplu. Fie G = (X,U) astfel incat:

X = {1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11}, iar

U = {[1,5],[3,7],[4,6],[9,8],[10,2],[1,2],[9,4],[1,10],[6,8],[2,6]}

Reprezentarea in plan a acestui graf este data in figura 1.

Bibliografie:

Manual de informatica(varianta Pascal) pentru clasa a XI-a - Tudor Sorin ,Editura LS Infomat 2002

- Informatica "Probleme rezolvate pentru Liceu si Bacalaureat"- Adrian Balasko, Marius Vulpe, Editura Dacia Educational.

- Limbajul Pascal - Corina Corici, Marinel Serban, Dorin Manz

Editura Libbris 1994.

- Bazele Informaticii - Adrian Atanasiu, Rodica Pintea, Editura Petrion 2003.

- Analiza si sinteza algoritmilor, Livovschi Georgescu H. , 1996

- Probleme de combinatorica si teoria grafurilor, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti, 1981, -Tomescu Ion

- Probleme de Informatica - Atanasiu Andrei, Editura Figaro, Bacau, 1998.

Descarcă atestat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Grafuri Neorientate.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
10/10 (3 voturi)
Anul redactarii:
2005
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
32 pagini
Imagini extrase:
32 imagini
Nr cuvinte:
3 743 cuvinte
Nr caractere:
21 971 caractere
Marime:
256.77KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Liceu
Tip document:
Atestat
Materie:
Informatică
Tag-uri:
grafuri, muchii, varf, extremitate, lant
Predat:
la liceu
Clasa:
a 12-a
Profil:
Real
Specializare:
Matematică–informatică
Profesorului:
Oana Rusu
Sus!